I parë në gjuhën shqipe blog post (first blog post in Albanian)


This blog post is written in Albanian. Click here for a translation.

Ky është postimi i parë mi blog në shqip. Unë nuk flas shqip. I shkroi këtë në anglisht. I përdorur Google përkthehet për të krijuar fjalë shqipe jeni duke e lexuar.

Pra, pse është një person nga Sri Lanka shkrim një blog post në gjuhën shqipe? Ose madje edhe të menduarit për Shqipërinë? Unë nuk mendoj se Sri Lanka është një vend që është në mendjet e shqiptarëve më të. Shqipëria nuk është i njohur edhe në mesin e Lankans Sri ose. Unë jam një nga të paktët që kishin një interes në Shqipëri që nga fëmijëria. Unë mendoj se ai ka filluar kur kam lexuar në lidhje me Shqipërinë në një enciklopedi.

Shqipëria dukej mjaft misterioze, shumë larg dhe ekzotike. Në kohën kur presidenti i Shqipërisë, z. Houxa kishte mbyllur për të huajt më jashtë vendit. Mjerisht, ajo mori me hipnotizuar ishte diçka shumë sipërfaqësore.

Në një kohë në historinë e saj, Shqipëria u qeveris nga një mbret i quajtur Zog. Kam menduar se një vend i sunduar nga një mbret të quajtur “Zog” duhet të jenë shumë interesante. Në atë kohë unë kam qenë injorant se Zogu / Zogu do të thotë diçka tjetër (“zog”) në gjuhën shqipe.

Unë gjithashtu kishte një interes të gjetur se çfarë muzikës shqiptare dukej si. Deri kohët e fundit unë nuk kishte qenë në gjendje të gjejnë ndonjë shembuj të muzikës shqiptare. Është e lehtë të gjeni-posaçërisht në Sri Lanka. Kohët e fundit që ndryshoi. Si është një tjetër post blog – coming soon.

5 comments

  1. Kiri: Looks like google has yet to get around the human oddities of each language😀

    Chavie: According to the Wikipedia article on Zog it seems so. May be the word actually might be a metaphor for something grander but my Albanian isn’t that good😀

    Like

  2. This much I knew:
    They have one of the best flag designs, awesome
    I have headrd much about but never read their greates modern writer Ismail kadare

    This much I now know:
    Albanian Sworn Virgins – erm..nuts!

    Like

Say something

